Τετάρτη 21 Μαρτίου 2012

NΟΡΒΗΓΙΔΕΣ

Μια εποχή έτρεχα στις τράπεζες. Έκλεινε μια απ' αυτές κι έπρεπε να κουβαλήσω κάτι λεφτά σε μια άλλη, αυτή με τις ψηλές μαρμάρινες κολόνες. Γίνονταν διάφορα τότε.Οι γριές έπαιζαν τις συντάξεις τους στο χρηματηστήριο, άλλοι ήθελαν να παίξουν όλα τα χρήματα από κάποιο δάνειο και δεν έκλειναν μάτι όλη νύχτα όπως το σκέφτονταν, ένα κορίτσι έκλεβε εν ψυχρώ λεφτά από ένα σπίτι και  τά έκρυβε  κάτω από κάτι χαλιά, κάποιος την περίμενε πως και πως να το ξανακάνει, στα πάρκα έβρισκες τσάντες ξεγυμνωμένες, τύποι περίεργοι περπατούσαν στους δρόμους ουρλιάζοντας ονόματα εταιρειών.
 Κάποιος είχε κάνει τότε μια ατασθαλία με τις καταθέσεις του  παππού μου κι έτρεχα  να  τον καλύψω. Είχα βρει λεφτά από δεξιά κι αριστερά και τελικά έδειξα το βιβλιάριο στον παππού μου μ' ένα νούμερο κοντά σ' αυτό που έπρεπε να υπάρχει. Δεν κατάλαβε και πολλά , ήταν και στα τελευταία του τότε  κι υσηχάσαμε αλλά αυτός που είχε κάνει τη λαδιά έπεσε  έκτοτε στα μάτια μου ,δεν μπορούσα να τον δω όπως πριν, κάτι είχε σπάσει μέσα μου.
Με κυνηγούσε εκείνη την εποχή κάποιος που με θυμόταν απ' τον καιρό που πουλούσα εισητήρια της ΚΝΕ στην πλατεία Αριστοτέλους. Ο τύπος είχε θυμώσει  γιατί είχαμε συνεργαστεί παλιότερα  με τους δεξιούς- εγώ ποτέ δεν είχα πρόβλημα μ' αυτά -και είχε άγριες διαθέσεις. Με πετύχαινε παντού στο κέντρο, στο δρόμο,  στα goody's τον φοβόμουν ώσπου ανακάλυψα ότι ο παππούς μου τον ήξερε και τον βαστούσε όποτε σωριάζονταν, γιατί ήταν σεληνιακός, καθώς μάλωνε με γέροντες εκεί στην Αριστοτέλους και μια φορά είχε σπάσει τα γυλιά κάποιου εξίσου εριστικού.
 Ο Σάκης  ένα ψηλό παιδί με ωραίο προφίλ,μούγραφε τότε τους στίχους απ' το wish you were here - έχω ακόμα το χαρτάκι -σε κάτι βαρετές  συνελεύσεις της ΚΝΕ και θυμάμαι και μια φίλη του που είχε πάει σε μια χαρτορίχτρα κάπου στο Κορδελιό,  σ' ένα σπίτι ερειπωμένο για να της πει ότι θα κάνει δυο αγόρια ένα ξανθό κι ένα μελαχρινό.
Πηγαίναμε μετά τις συνελεύσεις σ' ένα μαγαζί με φλιπεράκια όπου η ασημένια μπάλλα κυλούσε ανάμεσα στα φωτάκια και στα αυλάκια, πανω στο τζάμι κι όταν πήγαινε να ξεφύγει ο Σάκης σήκωνε ολόκληρο το μηχάνημα που έδειχνε''tilt''.
 Κάναμε κι  άλλα τότε . Με τον Ροδόπουλο και το Σάκη πηγαίναμε σε κάτι συναυλίες αυτοσχέδιες σ' ένα σπίτι και βουτούσαμε απάνω στον μακρυμάλη τραγουδιστή όπως γίνεται με τους διάσημους. Ο Σάκης ήταν πολύ περπατημένος, έιχε πάει ένα φεγγάρι και στη Νορβηγία για να  φέρει κάτι χαρτονομίσματα πλαστά. Πήγαινε και στο Βαρδάρη στις πόρνες. Είχα πάει και γω μαζί του κι όλο το σκηνικό μου φάνηκε απίστευτα μίζερο κάτι χοντρές γυναίκες, κάτι άλλες γριές μαζί τους  κι έπειτα δεν μπορούσα να καταλάβω πως γίνεται να πλαγιάζεις με μια γυναίκα με την οποία έχει πλαγιάσει κάποιος άλλος πριν, φαίνεται ότι πολλοί δεν έχουν πρόβλημα. Είχαμε πάει και στο'' Ήλιον''- ότι πιο σιχαμερό έχω δει στη ζωή μου- όπου σύχναζε κάποτε ο Χριστιανόπουλος, αυτός  που θέλουν να τον κάνουν ακαδημαικό τώρα με το ζόρι.
 Tελικά ο Σάκης κοιμήθηκε με μια Νορβηγίδα στη Ρόδο  κόλησε μια αρρώστεια τρομαχτική και  το σώμα του γέμισε  με κάτι μαύρα σημάδια. Τον είχαν στο Παπανικολάου όπου είχα πάει να τον δω, είχα φτάσει μέχρι το διάδρομο, μα φοβήθηκα να μπω μέσα- είχα ακούσει τόσα άλλωστε γι αυτήν την αρρώστια- αλλά δεν ξέρω πως έγινε,  με κατάλαβε και σηκώθηκε να με δει κι είδα ότι είχε απομείνει απ' τον φίλο που θυμόμουν.
 'Ετσι έχω ακόμα έναν εφιάλτη να με κυνηγάει τα βράδια.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΩΣΕΙ ΑΝΘΟΣ ΤΟΥ ΑΓΡΟΥ

«Ο οδηγός κλείνει τα μάτια όλη την ώρα !» του ψιθύρισε σκύβοντας η γυναίκα που καθόταν στο απέναντι κάθισμα, - « σοβαρά;»  είπε  αυτός και κ...