Τρίτη 27 Μαρτίου 2012

IN JEOPARDY

Tώρα τελευταία μου γίνονται κάτι προξενιά κι ενώ παλιότερα αρνιόμουν τώρα σκέφτομαι γιατί όχι. Η μάνα μου μ' έχει φάει δε με ρωτά αν είμαι καλά αλλά πότε θα παντρευτώ ''ρε μάνα'' της λέω ''ρώτα πως είμαι μπορεί νάχω πάθει κάναν τέτανο'' αλλά αυτή είναι κολημένη.   Πάω λοιπόν στα σπίτια και βλέπω κάτι κορίτσια  να ενθουσιάζονται κι ύστερα να σε κόβουν αν θα σ' έχουν του χεριού τους, η ίδια πάντα ιστορία.
Παλιά τό  ΄παιρνα σοβαρά. Μια ανισόρροπη με έιχε κάνει άνω κάτω. Προσπαθούσα να αποκτήσω γράμωση για το καλοκαίρι, έκανα κάμψεις, κάποιος μου είχε προτείνει να στήσω μια μπάρα και να ανεβοκατεβαίνω σαν το Σίσυφο, άλλος μου σύστηνε να πάω σε κάνα γυμναστήριο και να φτιάχνω τόξα με το σώμα ξαπλωμένος μπρούμυτα στο πάτωμα σαν κάτι κακομοίρηδες που βλέπω. Ύστερα η ανισόρροπη  μου είχε ζητήσει να κάνω εξετάσεις σε γιατρούς . Μια παθολόγος μου είχε πει ''Όλα εντάξει μωρό'' - σ' αυτήν την παθολόγο θα ξαναεξεταστώ οπωσδήποτε. Ένας άλλος γιατρός όταν του είπα γιατί κάνω τις εξετάσεις  αγρίεψε και μούπε να πω στο πρόσωπο να διαβάζει COSMOPOLITAN, κάτι καρδιολόγοι μ' έβαλαν να τρέχω πάνω σ' ένα διάδρομο με το φανελάκι και ίδρωναν όπως με κοιτούσαν κι άλλα τέτοια κουφά. Ύστερα το πρόσωπο δεν ήθελε να πάμε σινεμά γιατί δεν ήθελε να ξεστραβωθεί ώσπου μια ωραία πρωία τη βαρέθηκα μιας και σε μένα οι έρωτες φεύγουν όπως έρχονται στο φτερό. Θύμωσε και πολύ το διασκέδασα που ήμουνα ήρεμος ενώ αυτή χτυπιόταν, μου είχε στείλει και κάτι μυνήματα δηλητηριώδη αλλά χαιρετίσματα.
Οι μαθητές μου  μου δίνουν συμβουλές '' κύριε γιατί δεν φοράτε σκουλαρίκι '' κύριε γιατί δεν κάνετε τατουάζ''.  Αυτοί έχουν τα δικά τους. Σε κάποιον η κοπέλλα του του είπε πως φούσκωσε λίγο η κοιλιά της, η μαμά του ανεβάζει πίεση πάνω απ τα 20 λέει ότι είναι αξιοπρεπής οικογένει και δεν θ' αφήσουν το κορίτσι μοναχό του ο μάγκας έχει αλλάξει δεκαπέντε χρώματα, τον ρωτώ σχετικά με την επέλαση και τη διείσδυση, η μαμά θέλει να πάει να πνιγεί και τελικά αποδείχνεται ότι η κορασίδα ήθελε να παίξει και δεν έγινε τίποτα σε κάτι κατσάβραχα κάπου στην Πυλαία.
Ωραίοι είναι οι πιτσιρικάδες. Στις εκδρομές πίνουν αργιλέ και πηδούν στις πισίνες κατευθείαν απ' τα μπαλκόνια, αν τύχει κι έχουν νεύρα με τον μπαμπα  κοπανούν κάνα ποτήρι κόκα κόλα στο κεφάλι τους, σε μια φίλη τους που δεν καταλαβαίνει τίποτα και είναι τούβλο κάτι κορίτσια πάνω από ένα μπαλκόνι που κρατούν μια κατσαρόλα με μακαρόνια την αδειάζουν  σ' ένα άτυχο κεφάλι, αν ο καθηγητής τους σηκώσει στον πίνακα και δεν μπορεί ν΄αποφασίσει ποια ρίζα θέλει να του βρουν του πετούν την κιμωλία, όταν τους παρατηρούν γιατί καπνίζουν ρωτούν τους διευθυντές τους '' πως μπορείτε να μας το ζητάτε την ώρα που εσείς καπνίζετε;'' ξυπνούν στις εξίμιση για να φτιάξουν το μαλί κι ύστερα κοιμούνται στην τάξη.
Εμείς τότε πηγαίναμε σε κάτι τρύπες που τις είχαν κάνει ντισκοτέκ, τις βλέπω τώρα κι απελπίζομαι, ακούγαμε  το''  Lost in the night'' και το ''In jeopardy'' που το χόρευε μια γκόμενα φοβερή και τρομερή με κάτι άσπρα αθλητικά παπούτσια πολύ τύπισσα μιλάμε, που την αγαπούσα κι εγώ, αυτή που τα είχε πάρει όλα σβάρνα ώσπου έμπλεξε με κάτι σατανιστές κι έμεινε έγγυος κι ο ξεροκέφαλος πατέρας της δεν ήθελε να τη δει κι ύστερα χάλασε το σώμα  και το πρόσωπό της  και ρήμαξαν όλα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΩΣΕΙ ΑΝΘΟΣ ΤΟΥ ΑΓΡΟΥ

«Ο οδηγός κλείνει τα μάτια όλη την ώρα !» του ψιθύρισε σκύβοντας η γυναίκα που καθόταν στο απέναντι κάθισμα, - « σοβαρά;»  είπε  αυτός και κ...