Τετάρτη 25 Ιανουαρίου 2012

Η αρχή...

' Ευχόμουν εκείνη η διαδρομή με το ταξί να κρατήσει όσο περισσότερο γινόταν. Κάθισε δίπλα μου και μου έδωσε μια τσίχλα και μου μιλούσε και μ' άγγιζε και ήταν τόσο κοντά μου.

Και μετά περπατήσαμε μαζί στην Αριστοτέλους και με κρατούσε από το μπράτσο και μου έδειξε μια κοπέλα που φορούσε σκούφο και φόρμες κι αθλητικά.
"Κοίτα" μου είπε. "Αυτή είναι η μόδα".

Στις εξετάσεις των αγγλικών που έδινε η φίλη της περίμενα να έρθει καθυστερημένη, εκείνη όμως, ήρθε εγκαίρως και καθώς στεκόμουν στον τοίχο για να με χτυπήσει ο ήλιος του παγωμένου πρωινού, μ' έσπρωχνε κι έπαιζε μαζί μου και τανυζόταν και την αγαπούσα. '

απόσπασμα από "ΤΟ ΦΙΛΙ"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΩΣΕΙ ΑΝΘΟΣ ΤΟΥ ΑΓΡΟΥ

«Ο οδηγός κλείνει τα μάτια όλη την ώρα !» του ψιθύρισε σκύβοντας η γυναίκα που καθόταν στο απέναντι κάθισμα, - « σοβαρά;»  είπε  αυτός και κ...